Senior administrator (m/ž)

V podjetju Kea zaposlimo:

SENIOR ADMINISTRATOR (M/Ž)

LOKACIJA: Šentjur pri Celju

Podjetje Kea, ki ima trgovine na 33 lokacijah v celjski, mariborski, prekmurski in primorski regiji, kupci poznajo po odlični ponudbi in prijazni storitvi. Kea, ki se že vrsto let ponaša z uspešnim in stabilnim poslovanjem ter skrbjo za svoje zaposlene, je od septembra 2024 v lasti trgovske verige Studenac, najhitreje rastoče hrvaške maloprodajne verige. Studenac, ki je v zadnjih 6 letih na Hrvaškem zrasel s 385 na več kot 1.300 trgovin, želi na slovenskem trgu nadaljevati Keino uspešno zgodbo, uresničevati ambiciozne cilje ter pozitivno vplivati na lokalne skupnosti.

Vaša naloga bo:

  • Administrativno usklajevanje: Vodenje in usklajevanje raznolikih administrativnih nalog za nemoteno poslovanje, vključno z obravnavo notranjih zahtev ter koordinacijo med različnimi oddelki.
  • Revizija in skladnost: Priprava potrebne dokumentacije za revizije, sodelovanje pri popisih zalog ter zagotavljanje skladnosti z internimi in eksternimi standardi.
  • Nadzor procesov: Nadzor in upravljanje rednih pregledov, pravočasno reševanje zaznanih težav ter zagotavljanje operativne neprekinjenosti.
  • Upravljanje zalog in virov: Redno preverjanje zalog, natančno sledenje in evidentiranje porabe virov ter ustrezno prilagajanje pri odstopanjih.
  • Finančno in davčno poročanje: Nadzor finančnih postopkov, vključno s pripravo računov in upravljanjem stroškov, zagotavljanje skladnosti s finančnimi predpisi ter optimizacija razporejanja virov.
  • Naročanje in upravljanje dobavne verige: Pregledovanje internih naročil materiala, spremljanje obravnave in distribucije materialov znotraj podjetja ter zagotavljanje usklajenosti z maloprodajnimi procesi.
  • Dokumentacija in vodenje registrov: Vodenje, urejanje in vzdrževanje celotne administrativne dokumentacije in evidenc, zagotavljanje ustrezne registracije in pregled stroškov.

Zaželjeno je:

  • Diploma (V. stopnja ali višja) s področja ekonomije, računovodstva in financ, poslovnega upravljanja ali administracije.
  • Obsežne izkušnje na področju administrativnih nalog.
  • Izjemne organizacijske sposobnosti, pozornost do podrobnosti ter sposobnost učinkovitega upravljanja več nalog hkrati.
  • Odlične sposobnosti reševanja problemov in komunikacijske veščine.
  • Poznavanje revizijskih postopkov, upravljanja virov ter standardov skladnosti.
  • Sposobnost samostojnega in proaktivnega dela ter učinkovitega sodelovanja z različnimi oddelki.
  • Tekoče znanje angleščine je pogoj za opravljanje dela.

Kaj vam ponujamo mi?

  • Delo v prijetnem in dinamičnem okolju v hitro rastočem trgovskem podjetju.
  • Redno plačilo in nadpovprečen regres.
  • Nagrajevanje in jubilejne nagrade.
  • Možnost osebnega in strokovnega razvoja.
  • Možnost prispevati k razvoju podjetja.
  • Razne ugodnosti za zaposlene kot so rojstnodnevni bonus, božično obdarovanje zaposlenih in božično obdarovanje za otroke zaposlenih.

Prijavo lahko pošljete:

  • na elektronski naslov: kadrovska@kea.si
  • na naslov: Kea d.o.o, kadrovska služba, Obrtna ulica 2, 3230 Šentjur
  • informacije dobite na telefonski številki: 03 746 22 73 – kadrovska služba