Specialist za upravljanje zalog (m/ž)

V podjetju Kea zaposlimo:

Specialist za upravljanje zalog (m/ž)

Lokacija dela: Šentjur 

 

Vaša vloga

Kot specialist za upravljanje zalog boste igrali ključno vlogo pri zagotavljanju učinkovitega delovanja naše dobavne verige. Z vzdrževanjem optimalne ravni zalog, usklajevanjem pravočasnih dobav in gradnjo trdnih odnosov z dobavitelji in logističnimi partnerji boste neposredno prispevali k operativni odličnosti in zadovoljstvu kupcev. Vaša proaktivnost pri izboljševanju procesov in sodelovanju z različnimi oddelki bo pomemben dejavnik uspeha in rasti podjetja.

Ključne naloge in odgovornosti:

  • Oddajanje naročil dobaviteljem ter zagotavljanje optimalne zaloge v skladišču
  • Spremljanje stanja zalog in gibanja blaga
  • Priprava natančnih in pravočasnih internih poročil o zalogah, dobavnih rokih in učinkovitosti dobaviteljev
  • Koordinacija dobav naročenega blaga
  • Sodelovanje z drugimi oddelki z namenom usklajevanja poslovnih procesov
  • Organizacija in izvedba vračil blaga dobaviteljem
  • Uvajanje in upravljanje sodelovanja s 3PL partnerji (zunanjimi logističnimi ponudniki)
  • Spremljanje učinkovitosti 3PL partnerjev in zagotavljanje skladnosti s pogodbeno dogovorjenimi storitvami (SLA)
  • Reševanje logističnih in distribucijskih izzivov v sodelovanju s 3PL partnerji
  • Optimizacija pretoka zalog in preglednosti procesov znotraj podjetja in z zunanjimi partnerji
  • Proaktivno vzpostavljanje in ohranjanje dobrih odnosov s sodelavci za podporo skupnim ciljem podjetja

Kaj pričakujemo:

  • Izobrazbo ekonomske ali tehnične smeri
  • Predhodne izkušnje z upravljanjem zalog, dobavno verigo ali nabavo
  • Analitičnost in odlične organizacijske sposobnosti
  • Natančnost, samoiniciativnost in usmerjenost k rešitvam
  • Dobro poznavanje ERP in WMS sistemov ter MS Excela
  • Odlične komunikacijske in medosebne veščine
  • Sposobnost upravljanja več nalog hkrati in doseganja rokov
  • Sodelovalni pristop in pripravljenost na timsko delo
  • Tekoče znanje angleškega jezika (pisno in ustno)

Kaj nudimo:

  • Dinamično in odgovorno delovno mesto z neposrednim vplivom na poslovne rezultate podjetja,
  • Delo v prijetnem in spodbudnem okolju v hitro rastočem trgovskem podjetju,
  • Konkurenčen plačni paket, redno plačilo in nadpovprečen regres,
  • Sistem nagrajevanja, ki prepoznava in spodbuja uspešnost,
  • Različne ugodnosti za zaposlene: rojstnodnevni bonus, božično obdarovanje zaposlenih in božična darila za otroke zaposlenih,
  • Možnosti za osebni in strokovni razvoj ter karierni napredek,
  • Priložnost, da s svojim znanjem prispevate k razvoju ene najuspešnejših maloprodajnih zgodb v Sloveniji.

Prijavo lahko pošljete:

  • na portalu Mojedelo.com
  • na elektronski naslov: kadrovska@kea.si
  • na naslov: Kea d.o.o, kadrovska služba, Obrtna ulica 2, 3230 Šentjur.

Pri prijavi nujno navedite na katero delovno mesto se prijavljate.